• IT-консалтинг
    IT-консалтинг

    перетворюємо IT зі статті витрат на інструмент створення конкурентних переваг

  • Дата-центр

    дата-центр Старлінк зробить ваші бізнес-додатки більш швидкими і безпечними

    Детальніше
  • Управління серверами підприємства

    електронна пошта, Skype, телефонія, онлайн-магазин, сервер 1С - всі ключові елементи Вашої IT-інфраструктури будуть працювати точно і без збоїв під наглядом фахівців Старлінк

    Детальніше
  • IT-аутсорсинг
    IT-аутсорсинг

    IT-департамент з висококласних фахівців, які працюють цілодобово, не хворіють і не йдуть у відпустку. Ми допоможемо Вам уникнути простоїв бізнесу і знизити експлуатаційні витрати на IT

  • IT-безпека

    багаторівневий захист від витоків і вторгнення + наскрізне шифрування даних на носіях і в каналах зв'язку

    Детальніше

Наші партнери

В результаті партнерства з Cisco, Microsoft, Kerio, Eset і іншими лідерами світового ІТ-ринку, Старлінк дозволяє своїм клієнтам впроваджувати і використовувати найсучасніші технології зберігання, обробки, захисту і спільної роботи з інформацією

IT-послуги для бізнесу, що працює без зупинки

Не готові зателефонувати нам зараз?

Якщо Вам необхідна IT підтримка, що розуміє реальні потреби малого та середнього бізнесу, компанія Старлінк готова прийти на допомогу.

Однак, якщо Ви ще не готові нам зателефонувати і міркуєте над тим, як розумно здійснити вибір партнера - скачайте наш опитувальник під назвою "16 критично важливих питань, які Ви ПОВИННІ поставити перед найманням IT-аутсорсингової компанії".

Ознайомтеся зі змістом опитувальника і Ви дізнаєтеся, на що потрібно звертати увагу при виборі IT-аутсорсингової компанії, щоб упевнитися, що в результаті Ви отримаєте кваліфіковану, надійну і ефективну підтримку, якої так потребує будь-яка компанія.

 

 

Замовте безкоштовний примірник опитувальника

Чим вигідний IT-аутсорсинг?

IT-технології розвиваються дуже швидко, дозволяючи нам легко і швидко виконувати повсякденні завдання, немислимі ще кілька років тому. Але за цією простотою криється і чимало складнощів і підводних каменів. Як зберегти цінну інформацію, про замовників і технологіях, якою володіє Ваша компанія? Як забезпечити постійну працездатність серверів, від яких залежать продажу в інтернеті і по телефону? Як дати можливість свого дилера завантажити найновішу інформацію про акції та ціни, коли він приїхав на переговори з потенційним клієнтом? Всі ці завдання можна звести до однієї загальної:

Які завдання вирішувати самому, а для яких звернутися до фахівців?

Як впроваджувати новітні IT-технології без великого і дорогого IT-відділу?

Рішення, яке ми пропонуємо – передати обслуговування всієї IT-інфраструктури команді вузькопрофільних фахівців.
Розрахуйте вартість абонентського обслуговування ПК і серверів:

кількість комп'ютерів
шт
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 інше
кількість
віртуальних серверів
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
кількість
фізичних серверів
0 1 2 3 4 5 6 7
рівень
обслуговування
ЧАС РЕАКЦІЇ
ВИДІЛЕНИЙ ПЕРСОНАЛ
АВАРІЙНИХ ВИЇЗДІВ
ПЛАНОВИХ ВИЇЗДІВ
SLA 1
до 1 години до 2 чол. НЕ ОБМЕЖЕНО

SLA 2
до 2 годин 1 чол. НЕ ОБМЕЖЕНО

SLA 3
до 4 годин 1 чол. 1 ВИЇЗД НА МІСЯЦЬ
ВАРТІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ

ГРН/МІС
з ПДВ

Що кажуть наші замовники?

  • ОЛЕГ ГОЛОВНЁВ

    Бакарді Україна, IT-фахівець

    "Ми знаємо команду Старлінк, як компетентного постачальника послуг з проектування і монтажу СКС, IP-телефонії, а також в технічному супроводі IT-систем. Хочу відзначити професіоналізм проектних фахівців, завдяки яким були впроваджені рішення на базі технологій Cisco, IBM і Kerio в повній відповідності з нашими вимогами. Дякую Вам за співпрацю!”

  • МАКСИМ МАКСИМОВ

    АСТОР-Україна, директор

    “Активно використовуємо канали зв'язку, послугу колокейшн в дата-центрі Старлінк, віддали на обслуговування віртуальні та фізичні сервера. Навіть якщо терміново потрібно щось зробити "на вчора" - підключаються відразу кілька інженерів в цілодобовому режимі і завдання вирішується. Нам так зручно, та й виходить економічніше, ніж постійно утримувати в штаті кілька ІТ-фахівців”

  • ДМИТРИЙ КОРНИЙЧУК

    АС ГРУПП, керівник IT-відділу

    “Ми розміщуємо обладнання в дата-центрі Старлінк, технічну підтримку систем також здійснює Старлінк. У разі термінових запитів - завжди оперативна реакція, лояльний і гнучкий підхід до своїх клієнтів. Приємно співпрацювати з людьми, які добре знають і люблять свою справу - cтавлю тверду 5!”

  • dorohouse1

    ВЯЧЕСЛАВ ДОРОГУНЦЕВ

    DOROHOUSE, директор

    "Наша компанія прагне до найвищої якості обслуговування клієнтів, і використовувані нами інформаційні технології відіграють в цьому велику роль. Співпраця з компанією StarLink триває вже багато років, довіру складалося в результаті історії успішно виконаних проектів. Ми переконалися, що передача відповідальності за обслуговування ПК і серверів компанії StarLink виправдовує себе з точки зору вартості, швидкості реакції і сукупних витрат.
    Головне - переконатися в надійності постачальника послуг і гнучкості в реалізації поставлених перед ним завдань."

  • Technolex

    АНДРЕЙ БУТКО

    Technolex Translation Studio,маркетинг і продакшн директор

    "Ми високотехнологічна комания, що спеціалізується на послугах перекладу для найвимогливіших клієнтів. В процесі розвитку і зростання бізнесу переконалися, що оптимальна стратегія - сконцентруватися на нашій ключової компетенції: як і швидкості послуг перекладу. В результаті пошуку і порівняння ми передали обслуговування ПК, серверів і мережевої інфраструктури компанії Старлінк - результатами задоволені, а технології працюють, як годинник."

  • Technolex

    ПАТ «Бель Шостка Україна»

    "ПАТ «Бель Шостка Україна>> співпрацює з ТОВ «СТАРЛІНК», з 2015 року. За цей період компанія зарекомендувала себе як надійний партнер від оперативних поставок комп'ютерного обладнання та комплектуючих, за конкурентними цінами, до своєчасного вирішення усіх виникаючих питань. Сподіваємось на подальшу співпрацю з ТОВ «СТАРЛІНК» "

Дізнайтеся більше про реалізовані нами проектах