Просте рішення для попередження аварій в ІТ інфраструктурі підприємства
Тенденції останнього десятиліття такі:
- Кількість ІТ служб та сервісів зростає;
- Залежність навіть найдрібнішого бізнесу від ІТ збільшилася у рази;
- Користь для бізнесу від ІТ сервісів - доведений факт, і без грамотного підходу до ІТ рішень будь-який бізнес приречений і неконкурентний.
Навіть для ремонту взуття приватному підприємцю не завадить акаунт у популярних соцмережах.
Виникає питання - як правильно управляти, контролювати та розвивати ІТ, якщо бізнес не має цілого ІТ штату або його штатні інженери не мають необхідних навичок?
І у нас є відповідь:
Співпрацюючи з компанією "Старлінк", ви можете сфокусуватися на веденні бізнесу, а ми подбаємо про ІТ підтримку та зможемо надати відповідь на такі непрості питання: як керувати, контролювати та розвивати ІТ сервіси!
Своєчасно відреагувати на вихід з ладу сервіса/сайта/бази даних/центрального світчу, це хороша опція, що дозволяє заощадити багато коштів. А запобігти заздалегідь виходу з ладу ключового обладнання - заощадить час та гроші!
Розуміти скільки ресурсів вільно і на скільки ІТ структура готова до розширення бізнесу - необхідність.
Мати можливість отримувати важливі повідомлення про критичні події у будь-який час дня та ночі на будь-який необхідний пристрій зв'язку – конкурентна перевага.
Більше 15 років займаючись обслуговуванням ІТ сервісів наших клієнтів, ми накопичили багато досвіду і реалізували моніторинг виходячи з цього отриманого досвіду.
Ми намагалися створити універсальний інструмент, корисний як професіоналам, так і пересічним користувачам, налагодили його на своїх ресурсах, як у дата-центрах, в інтернет так і локально.
✓ Моніторинг роботи служб (HTTP, SMTP, NNTP, POP3, NNTP, Ping та ін.);
✓ Моніторинг системних ресурсів (пам'ять, ЦПУ, місце на носіях);
✓ Моніторинг кількості користувачів;
✓ Моніторинг утилізації мережевих інтерфейсів;
✓ Роботу датчиків у приміщенні та в обладнанні;
✓ Побудова статистичних графіків на основі отриманих даних;
✓ Надсилання попереджень про проблеми або досягнення контрольних подій;
✓ Повідомлення про події в електронну пошту, на екран загального зведення подій, у СМС та меседжери;
✓ Моніторинг доступності хостів ICMP;
✓ Моніторинг навантаження файлової системи;
✓ Моніторинг доступності веб-сайту, швидкість завантаження сторінки по заданому URL;
✓ Моніторинг MySQL\PostgreSQL (кількість запитів SELECT/UPDATE/INSERT/DELETE);
✓ Моніторинг поштової черги postfix/exim;
✓ Моніторинг будь-яких файлових змін.
І це ще не повний перелік можливостей!