Моніторинг сайтів, серверів та ІТ сервісів:
статистика використання ресурсів

Просте рішення для попередження аварій в ІТ інфраструктурі підприємства

Просте у використанні комплексне рішення для моніторингу

Тенденції останнього десятиліття такі:

- Кількість ІТ служб та сервісів зростає;
- Залежність навіть найдрібнішого бізнесу від ІТ збільшилася у рази;
- Користь для бізнесу від ІТ сервісів - доведений факт, і без грамотного підходу до ІТ рішень будь-який бізнес приречений і неконкурентний.

Навіть для ремонту взуття приватному підприємцю не завадить акаунт у популярних соцмережах.
Виникає питання - як правильно управляти, контролювати та розвивати ІТ, якщо бізнес не має цілого ІТ штату або його штатні інженери не мають необхідних навичок?

І у нас є відповідь:
Співпрацюючи з компанією "Старлінк", ви можете сфокусуватися на веденні бізнесу, а ми подбаємо про ІТ підтримку та зможемо надати відповідь на такі непрості питання: як керувати, контролювати та розвивати ІТ сервіси!

supercomputer servers data center by maxiphoto getty images 1200x800 100776400 large1
3blockclose

Одним із основних елементів сучасної ІТ структури є моніторинг роботи та її складових, у реальному часі.

Своєчасно відреагувати на вихід з ладу сервіса/сайта/бази даних/центрального світчу, це хороша опція, що дозволяє заощадити багато коштів. А запобігти заздалегідь виходу з ладу ключового обладнання - заощадить час та гроші!
Розуміти скільки ресурсів вільно і на скільки ІТ структура готова до розширення бізнесу - необхідність.


Мати можливість отримувати важливі повідомлення про критичні події у будь-який час дня та ночі на будь-який необхідний пристрій зв'язку – конкурентна перевага.
Більше 15 років займаючись обслуговуванням ІТ сервісів наших клієнтів, ми накопичили багато досвіду і реалізували моніторинг виходячи з цього отриманого досвіду.


Ми намагалися створити універсальний інструмент, корисний як професіоналам, так і пересічним користувачам, налагодили його на своїх ресурсах, як у дата-центрах, в інтернет так і локально.

Система має наступний функціонал:

✓ Моніторинг роботи служб (HTTP, SMTP, NNTP, POP3, NNTP, Ping та ін.);
✓ Моніторинг системних ресурсів (пам'ять, ЦПУ, місце на носіях);
✓ Моніторинг кількості користувачів;
✓ Моніторинг утилізації мережевих інтерфейсів;
✓ Роботу датчиків у приміщенні та в обладнанні;
✓ Побудова статистичних графіків на основі отриманих даних;
✓ Надсилання попереджень про проблеми або досягнення контрольних подій;
✓ Повідомлення про події в електронну пошту, на екран загального зведення подій, у СМС та меседжери;
✓ Моніторинг доступності хостів ICMP;
✓ Моніторинг навантаження файлової системи;
✓ Моніторинг доступності веб-сайту, швидкість завантаження сторінки по заданому URL;
✓ Моніторинг MySQL\PostgreSQL (кількість запитів SELECT/UPDATE/INSERT/DELETE);
✓ Моніторинг поштової черги postfix/exim;
✓ Моніторинг будь-яких файлових змін.

І це ще не повний перелік можливостей!

allgraf2

Доступність послуги

Ця послуга доступна для всіх, але для клієнтів, що знаходяться на ІТ-обслуговуванні, вона включена за замовчуванням і безкоштовна.
Для клієнтів, які хотіли б скористатися цим сервісом, але не мають контракту обслуговування, ми пропонуємо аналіз та налаштування провести безкоштовно. Ціна послуги складає 120 грн. на місяць за точку моніторингу (сервер, сайт).
В даний сервіс увійде реакція відділу підтримки на події за вашими точками моніторингу, відповідно до наших SLA.
Ви отримаєте особистий кабінет з можливістю переглядати графіки моніторингу, задавати порогові значення та методи оповіщення.

Замовлення послуги

За допомогою моніторингу від компанії "Старлінк" ваш бізнес зможе не тільки оперативно реагувати на проблеми, що виникли, але й запобігати їм, що є серйозною конкурентною перевагою. Так само, за допомогою нашого інструменту, можна аналізувати та прогнозувати розвиток ІТ структури підприємства. Навіть один сервер з 1С, що служить для 1-5 співробітників, може гальмувати і давати збої, про які вам мало що відомо, однак встановивши на нього наш моніторинг Ви, швидше за все, зрозумієте причини і зможете їх вирішити.